Hvad koster det ?

En almindelig standart have på 325 m2 i H/F Sundsmark koster ca.: 850,- kr. halvårligt. Beløbet skal betales to gange om året (senest den 30. april og den 31. oktober).

Beløbet fordeler sig således:

Kontigent til H/F Sundsmark
Vand
Kontigent til kreds og forbund
Leje af jord

Det koster altså ca. kr.  200,- om måneden at leje en kolonihave. Det er da super billigt. Alle har således mulighed for at deltage i kolonihavelives glæder, men husk... der er naturligvis også omkostninger ved at holde hus og have. Der skal males, indrettes, plantes buske, købes havemøbler og sås grøntsager etc. Det koster altsammen...! men glæden ved egen kolonihave kan under alle omstændigheder ikke måles i penge.
Det koster 100kr. i depositum for en toiletnøgle, og harman brug for at lukke bommene op skal man henvende sig til bestyrelse, det koster 200 kr da er en systemnøgle.
I foreningen er der også en fælles forsikring, den kan man blive mellem af hvis det kan have interesse, prisen er meget fordelagtig, og med god dækning, prisen er  945,00 kr pr år.

Hvis du anmoder din bank om at tilmelde betalingen til PBS, gør du dig selv og H/F Sundsmark en stor tjeneste. Du slipper for eventuelle rykkergebyrer og kolonihaveforeningen slipper for at bruge tid og penge på at sende dyre rykkerskrivelser ud. En klassisk win win situation til gavn for alle. På forhånd tak.

PBS-nr.  0000358672
Debitor nr. 05397