Fotoalbum

Den 25. september var der indkaldt til fællesarbejdsdag.
24 haver var repræsenteret.
Det dejlige solskinsvejr inspirerede de fremmødte kolonister til at give vores fællesarealer en ordentligt omgang - der blev lappet huller i vejene, de ledige haver blev trimmet, vejnavne blev malet op, hække blev klippet, vi fik luget ukrudt væk, "bed-projektet" foran Fælleshuset blev påbegyndt, så vi kan få et dejligt samlingssted ... Lisbeth har lovet at etablerer et rosenbed ved møllen her i efteråret  (Vi glæder os til at se hvad du finder på) - og sidst men ikke mindst blev der snakket, udvekslet haveerfaringer og hygget igennem.
Vi havde en super dejlig dag - ikke mindst i Jyttes have hvor der blev serveret hotdogs og forfriskninger i frokostpausen.

Bestyrelsen takker alle de myreflittige kolonister der deltog i fællesarbejdet den 19. juni og den 25. september og i fællesskab var med til at gøre dagene til en succes.

PS: Fotografen beklager hun ikke har flere billeder fra dagen samt den 19. juni ... så ligger du inde med nogle snapshots, kan de sendes på mail til: sundsmark@gamil.com
  Gerne med en kort beskrivelse og navne.

Hej,
Udestue på 15 m2 Best. Af 1 side l=5,5 m. Og 2 gavle a ca 2,75 m + tag, vinduer i plast, kan afhentes gratis uge 39 - 40. Ring 20460265

Hej,
Jeg har 15 m2 belægningssten, 21x7x7 cm rødmix, til afhentning, gratis. Algefri!
Har ligget under tag. Kan afhentes uge 39 - 40.
Ring 20460265

ET stort og laaaaaaaaaaaaangt hjertesuk. Jeg er SÅ ked af den megen grus på vejene, som gør det UMULIGT at cykle

Hej, jeg ville høre om i tillader 18-års fester, da mig og min veninde leder efter et sted:)