Fotoalbum

Den 25. september var der indkaldt til fællesarbejdsdag.
24 haver var repræsenteret.
Det dejlige solskinsvejr inspirerede de fremmødte kolonister til at give vores fællesarealer en ordentligt omgang - der blev lappet huller i vejene, de ledige haver blev trimmet, vejnavne blev malet op, hække blev klippet, vi fik luget ukrudt væk, "bed-projektet" foran Fælleshuset blev påbegyndt, så vi kan få et dejligt samlingssted ... Lisbeth har lovet at etablerer et rosenbed ved møllen her i efteråret  (Vi glæder os til at se hvad du finder på) - og sidst men ikke mindst blev der snakket, udvekslet haveerfaringer og hygget igennem.
Vi havde en super dejlig dag - ikke mindst i Jyttes have hvor der blev serveret hotdogs og forfriskninger i frokostpausen.

Bestyrelsen takker alle de myreflittige kolonister der deltog i fællesarbejdet den 19. juni og den 25. september og i fællesskab var med til at gøre dagene til en succes.

PS: Fotografen beklager hun ikke har flere billeder fra dagen samt den 19. juni ... så ligger du inde med nogle snapshots, kan de sendes på mail til: sundsmark@gamil.com
  Gerne med en kort beskrivelse og navne.

Flot hjemmeside, ville ønske andre haveforeninger havde en tilsvarende

Der står i lokal plamen §3 stk 2 at kolonihavebebyggelsen kun må benyttestil overnatning fra1 April til 31 Oktober. Birte

Kan ikke finde noget om overnatning i vinterhalvåret siden marts måned. Har man fundet ud af noget??

Kolonihaven lå på den modsatte side af Mommarkbanen i forhold til Lavbrinkevej Ryttertoften kunne han ikke rigtig huske, men hans bror havde en have ved Lavbrin