KOLONISTERNES OPSLAG

Kære kolonist. Her kan du skrive et opslag hvis du gerne vil sælge nogle overskydende materialer, har nogle planter i din have som du gerne vil dele ud af, tilbyde at hjælpe med at klippe hæk eller bare inviterer hele kolonien på kaffebord ;-)

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Bestyrelsen, d. 02-12-2019
Tak til alle der var mødt op for at ønske hinanden en rigtig god jul og et godt nytår, vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag og vi håber at der kommer flere til næste år. her et billede af det smukke juletræ som vi fik lavet pyndt til

abestyrelsen ønsker alle en godjul og et godt nytår.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 10-11-2019
Nu nærmer generalforsamlingen sig:
Forslag til generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hende senest den 1 januar, da de skal sendes ud sammen med indkaldelsen til generalforsamlingen, vi kan ikke nå det, hvis vi ikke får dem ind ved den tid.
Forslag skal indgives skriftligt, de kan afleveres i postkassen ved fælleshuset eller pr mail ( sundsmark@gmail.com)
Skrevet af Bestyrelsen, d. 10-11-2019
Hvis nogen har forslag til kredsen skal de også være bestyrelsen i hende senest 1 januar, da de skal med ud sammen med indkaldelsen til representantskabs mødet . Disse forslag skal også indgives skriftlig, og lægges i poskassen ved fælleshuset.(MEN HUSK AT SKRIVE KREDSFORSLAG PÅ SEDLEN). eller sendes per mail til birtesveen@gmail.com, mærket KREDSFORSLG
Skrevet af Bestyrelsen, d. 03-01-2019
Foreningen kan tilbyde en Brandforsikring
til 245 kr. + 25 kr i gebyr.

skulle dette have interesse kan i kontakte formanden på tlf. 42228802
Skrevet af Bestyrelsen, d. 26-03-2018
Bestyrelsen vil gøre opmærksom på at der er
blevet ændret på de regler om brugen af en generator, man må lade sine batterier op fra kl 8 til kl 11. og så må man kun bruge den i forbindelse med byggeri, og hvis man har fået tilladelse der til.