KOLONISTERNES OPSLAG

Kære kolonist. Her kan du skrive et opslag hvis du gerne vil sælge nogle overskydende materialer, har nogle planter i din have som du gerne vil dele ud af, tilbyde at hjælpe med at klippe hæk eller bare inviterer hele kolonien på kaffebord ;-)

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Bestyrelsen, d. 04-07-2021
Pigerne fra cafeen synes det dejligt at se så mange til cafe, det er en fornøjelse. Næste gang vi ses det er den 7 august til generalforsamling.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 25-06-2021
Bestyrelsen har konstanteret at der stadig er kolonister der ikke ved at man ikke må gå ind i andres haver uden at ejeren er til stede, vedkomne der ikke har forstået det får en advarsel af bestyrelsen og der gives kun en advarsel, næste gang er det ud af kolonien. Vi her vidner der har set at vedkomne har været i forskellige haver.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 13-05-2021
Da vi agter at holde generalforsamling den 7 august, skal forslag være inde senest den 1 juni, vi jo ikke nogen ind til 1 januar men nu får i changen en gang til
Skrevet af Bestyrelsen, d. 26-03-2018
Bestyrelsen vil gøre opmærksom på at der er
blevet ændret på de regler om brugen af en generator, man må lade sine batterier op fra kl 8 til kl 11. og så må man kun bruge den i forbindelse med byggeri, og hvis man har fået tilladelse der til.

Det må du meget gerne Birte. mit nummer er 60516217

Vh. Kenneth

Der kommer nogle haver der ikke bliver dyre, og de trænger til en kærlig hånd. hvis du er interesseret kan jeg skrive til dig hvis de er klar til salg

Jeg søger en grund med et lille hus hvor ejer ikke gider bøvle med renovering eller nedrivning. Min plan er at rive ned, og bygge mit eget. På forhånd tak.

hejsa er der pt nogle til salg ?

venlig hilsen lena