KOLONISTERNES OPSLAG

Kære kolonist. Her kan du skrive et opslag hvis du gerne vil sælge nogle overskydende materialer, har nogle planter i din have som du gerne vil dele ud af, tilbyde at hjælpe med at klippe hæk eller bare inviterer hele kolonien på kaffebord ;-)

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Bestyrelsen, d. 22-10-2021
Nu er den gal igen, nu er der nogen der har stillet sække uden at tømme dem og det har også været metal i containeren.
DET ER IKKE TILLADT AT KOMME DISSE
TING I CONTAINEREN.
METAL SÆKKE skal tømmes
Skrevet af Bent Bojtang, d. 15-10-2021
Vi har 12 m2 sorte glaserede teglsten til salg,
de er helt nye og står stadig i plastik, De er af mærket ROBIN
Skrevet af Bestyrelsen, d. 14-10-2021
Husk at der kommer container den 23 og 24 okt. der må kun kommes haveaffald i det må ikke være i sække de skal tømmes, brædder, jern og metal må ikke komme i det koster det dobbelte at få containerne tømt hvis der er andet i end haveaffald.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 12-10-2021
Der er årets sidste cafe på lørdag den 16 okt. fra 10 til 13
Der vil være gratis kaffe, te og rundstykker som servanligt.

Vi har været ved at rydde op i fælleshuset da der var fællesarbejde, og de effekter der blev fra sorteret bliver solgt som loppe ting.

Skrevet af Bestyrelsen, d. 03-10-2021
Vel overstået fælles arbejdsdag, der blev lavet godt stykke arbejde af de fremmødte, det siger bestyrelsen mange tak for. Da der var en del der ikke ligge havde fået med at man ikke kunne få de 200 kr. tilbage som man plejer er det fordi at hvis de ser efter på deres haveleje fra i forår kan man se at man ikke har betalt servicebidrag.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 25-06-2021
Bestyrelsen har konstanteret at der stadig er kolonister der ikke ved at man ikke må gå ind i andres haver uden at ejeren er til stede, vedkomne der ikke har forstået det får en advarsel af bestyrelsen og der gives kun en advarsel, næste gang er det ud af kolonien. Vi her vidner der har set at vedkomne har været i forskellige haver.

Vi har en der koster 14.000 kr det er med et hus og grunden er325 m2.

Du kan kontakte mig på 42228802

MVH. Birte

Hej😉 Har i stadig nogle kolonihaver til salg? Jeg er interesseret i en grund med hus til en max pris på 25.000kr og gerne mindre🙂 Mvh. Annette Hansen

Vi har fået to til salg det ene koster 15.000 og det andet 25000 det sidste kan man handele lidt om. jeg vil gerne vise dig dem du kan ringe på 42228802