KOLONISTERNES OPSLAG

Kære kolonist. Her kan du skrive et opslag hvis du gerne vil sælge nogle overskydende materialer, har nogle planter i din have som du gerne vil dele ud af, tilbyde at hjælpe med at klippe hæk eller bare inviterer hele kolonien på kaffebord ;-)

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Bestyrelsen, d. 13-05-2018
Bestyrelsen vil gerne take alle fremmødte for en super god indsats til fælles arbejsdagen,
vi kan igennem alle planlagte ting og det kan vi takke jeres indsats for. der blev også tid det mere hyggelige til slut, det ser ud til at de nye også synes det var en hyggelig dag.
så mange tak og på gensyn næste gang.

Skrevet af Bestyrelsen, d. 26-03-2018
Bestyrelsen vil gøre opmærksom på at der er
blevet ændret på de regler om brugen af en generator, man må lade sine batterier op fra kl 8 til kl 11. og så må man kun bruge den i forbindelse med byggeri, og hvis man har fået tilladelse der til.
Skrevet af Linda , d. 23-07-2017
Trailer stjålet fra p-pladsen ved Stationsvej for ca 1 måned siden.
Den er meldt stjålet til politiet.
Den er af træ, med blå presening. Er der nogen der ved noget - kan de kontakte os på mail
Skrevet af Bestyrelsen, d. 20-03-2017
for en god ordens skyl vil jeg minde om at det er kun tilladt at holde og læse af og på og maks en 1/2 time og det gælder alle stierne uanset om der er græs på stien eller ej, man må ikke holde og køre på ringriderpladsen for man her jo hoved indgang fra Stendansvej og det er der man holder hvis der skal læsses af og på , parkering foregår på de steder som er beregnet til det.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 12-01-2017
Vi har i Dag fået forlænget vores lejekontrakt med kommunen i ti år, den er underskrevet og alt er i orden.
Skrevet af Bestyrelsen, d. 12-05-2016
Bestyrelsen vil gøre jer opmærsom på at i skal holde jeres hække ind til naboen fri for ukrudt især skvallerkål de er en ren plage. det står jo i vores vedtægter at det er alle pligt til at holde det rent.

Ja, det ser også uforståeligt ud, jeg mener at regnskabet fra vandforsyningen burde være afsluttet????det er resultatet deraf jeg efterlyser. Mvh. Kaj

Hej Kaj vi vil gerne vide hvad du mener, vi forstår ikke dit spørgsmål.
Men skriv hvad det er du vil vide så er Elsebeth klar til at give dig et svar.

SLUTRmEGNSKABET ANG,ERDET PÅTRAPPERNE??????

Standardside har modtaget 1