Have sælges

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Moritz, d. 18-02-2019
Skøn og velholdt kolonihave med hus(30 kvm) og drivhus til salg. Haven har flere bede, drivhus, en stor græsplæne med bålsted, to frugttræer og flere buske. Et redskabsskur med alle tænkelige haveredskaber og en græsslåmaskine. Huset er møbleret med en velholdt sovesofa, stole, bord, og nogle skabe/reoler. Køkkenet har et gaskomfur, håndvask service og bestik – lige til at flytte ind. Alt er med i prisen. Pris: 25.000
Ring til 61263694
Skrevet af Christel Hovgaard, d. 17-01-2019
Kolonihave sælges Kolonihave på 325 m2 sælges, der er et lille hus på 5 m2 på grunden og et skur. haven er ment anlagt, så den er lige til at gå til.
Prisen forhaven er sat til 15.000 men til forhandling Tlf. 26227412
Kolonihave Sælges:
Kolonihave på 341 m2, med et hus på 21 m2
huset er i et rum, der er en solcelle ,og huset fremtræder meget pænt. I haven er mangespændende ting . prisen er 65.000 kr.
men til forhandling. Kontaktes på tlf. 31377503
Kolonihave sælges:
Kolonihave sælges grunden er 305 m2, og med et hus på 28 m2 der er et drivhus og et redskabsskur 7m2. Prisen er 16.000 kr. ring på 22623075.
Kolonihavesælges :
haven er 325 m2, der er et hus på 33 m2 der er delt op i to rum, køkken og stue, der er en stor overdækket terrasse . Haven er mest græs og et drivhus på 10 m2, nogle glas er i stykker. Prisen er 18.000 kr. skulle dette have interesse så ring, tlfnr. 53956012