REFERATER 2020

Fremmødte var: Willy, Viola, Nicole, Elsebeth og Birte

1. Valg af ordstyrer: Willy blev valgt

2. Godkendelse af sidste referat: referatet godkendt

2. Beretning fra formand:

Vi har haft brand i et kolonihavehus nede på Havdalsvej 29, politiet siger at branden er opstået på grund af en væltet gasovn, da ejer ikke har været i haven i 3 uger, må der være tale om indbrud og da ejer siger der har været indbrud før, men ikke blev taget noget, så siger politiet at det nok er også tilfældet her. Derfor er det vigtigt at folk melder indbrud, uanset om der mangler noget eller ej. Men vi kan sige at foreningen har været heldig, at det ikke blæste mere  Nytårs aften ellers kunne det have gået meget værre om det er galt nok, men ejer har en brandforsikring. Derfor er det meget vigtigt at have en brandforsikring, den koster 270,00 kr. pr. år og det man ikke få meget kolonihavehus for. Der er også gået ud over to andre huse, men det er mindre skader. Taksatoren har været så alt går sin gang.

Vi har igen fået henvendelse fra en kolonist om at der er klonister der får strøm fra en villa  ovre på Lynghaven, da vi har sagt det før at det er ulovligt, og da det er sådan at bestyrelsen der har ansvaret for at det skal gøres lovligt, så vi tager os af det.

4. Beretning fra kassereren:

Kassereren gennem gik regnskabet, og hun fortalte at der stadig er noglekoloniater der ikke  havde betalt for vand og forsikring, de har ikke forstået at bestyrelsen kan bruge §10 i lejekontrakten som siger hvordan det forholder sig ved skyldige penge beløb til foreningen.

5. Drøftelse af indkomne forslag.

planlægning af frifillighedsmøde.

Vores juleafsluning gik over al forventning alle hyggede sig, så det er ikke sidste vi laver sådan en hygge eftermiddag.

6.Næste møde: tirsdag den 25-02-2020 kl 18.30 i fælleshuset.

Tak for god ro  og orden

Sekretæren

FOTOALBUM har modtaget 2