Fællesarbejde 2012

http://Fælles arbejdsdagen  i KHF Sundsmark lørdag den 15. september 2012

Så er årets sidste fællesarbejdsdag vel overstået ... STOR TAK til de 38 haver som var repræsenteret. Heraf var flere haver og medlemmer fra bestyrelsen mødt op for anden gang i år.

Sikker på alle sover godt i nat - der er sikkert nogle ømme muskler imorgen - for hold da op, hvor blev der atter knoklet igennem

Der blev banket stolper ned og et telt op, ryddet træer og buskads ved Glentevej, haveforeningens haver og borde/ bænke fik en ordentlig omgang, der blev vist klippet mindst en kilometer hæk, cykelbudene sørgede for læskende drikke til de arbejdende kolonister og endelig sørgede køkkenholdet for en hyggelig frokost til alle.

Sikke en dejlig dag vi havde og en imponerende forskel i kolonien da dagen var omme

PS: Til jer der gik glip af 2 hyggelige dage - Så har I chancen igen til næste år

- - - - - - - - - - - - - - - -

Fælles arbejdsdagen  i KHF Sundsmark lørdag den 16. juni 2012

Ikke alle kunne vente på at klokken blev 10 - så flere kolonister tyvstartede allerede på dagens opgaver kl. 9:30 - Det var jo fantastisk

43 haver var repræsenteret ved lørdagens fællesarbejde - Sikke flittige I var og hvor blev der udført meget flot arbejde på rekordtid. I skal have en KÆMPE tak for jeres indsats med at forskønne haveforeningen.

Der blev klippet hæk og fjernet buskads i så store mængder at vi fik problemer med pladsen i containeren - Men det fik vi heldigvis også løst i fællesskab med højt humør.

Tak for en dejlig dag med masser af fællesskab, hygge og smil

Flot hjemmeside, ville ønske andre haveforeninger havde en tilsvarende

Der står i lokal plamen §3 stk 2 at kolonihavebebyggelsen kun må benyttestil overnatning fra1 April til 31 Oktober. Birte

Kan ikke finde noget om overnatning i vinterhalvåret siden marts måned. Har man fundet ud af noget??

Kolonihaven lå på den modsatte side af Mommarkbanen i forhold til Lavbrinkevej Ryttertoften kunne han ikke rigtig huske, men hans bror havde en have ved Lavbrin